ΠΡΑΞΗ:
«Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού»
Οριζόντια Πράξη-ΟΠΣ (MIS): 5001313
|
ΠΑΚΕΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
|
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
|
ΜΑΘΗΜΑ/ΚΩΔΙΚΟΣ
|
ΠΕ3.1: Εκπαιδευτικό υλικό για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και για την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
|
Π3.1.1: Έντυπος και ψηφιακός Οδηγός που θα
περιλαμβάνει το Θεωρητικό πλαίσιο για την Ενταξιακή Εκπαίδευση, την
προσέγγιση της Αναπηρίας, τη δομή και οργάνωση μιας Ενταξιακής τάξης και την
ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών των εκπαιδευτικών στην τάξη
|
Ευαισθητοποίηση μαθητών και ενηλίκων σε
θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και ανάπτυξη
ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
Π3.1.1-6
|
Π3.1.2: Εκπαιδευτικό υλικό με βιωματικές
δραστηριότητες για μαθητές και ενήλικες με στόχο την αποδοχή της
διαφορετικότητας καθώς και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας
|
Π3.1.3: Εκπαιδευτικό υλικό με δραστηριότητες
αποδοχής της διαφορετικότητας για μαθητές και ενήλικες καθώς και για την
ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσω της τέχνης του θεάτρου
|
Π3.1.4: Λέξεις, ήχοι και εικόνες: Ευαισθητοποίηση
μαθητών και εκπαιδευτικών σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της
διαφορετικότητας καθώς και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσα από τα
παραμύθια
|
Π3.1.5: Εκπαιδευτικό υλικό με δραστηριότητες
μουσικής και κινητικής αγωγής για την ευαισθητοποίηση μαθητών και ενηλίκων σε
θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας καθώς και για την
ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
|
Π3.1.6: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.2: Εκπαιδευτικό υλικό για την ανάπτυξη
κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης
διαβίωσης για μαθητές με αναπηρία
|
Π3.2.1: Εγχειρίδιο για τις Κοινωνικές Ιστορίες που
θα περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο, οδηγίες για τη χρήση, την εφαρμογή και
τη δημιουργία τους
|
Ανάπτυξη κοινωνικων, συναισθηματικών
δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές με
αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών
Π3.2.1-4
|
Π3.2.2: Έντυπο και Ψηφιοποιημένο υλικό με την μορφή
Κοινωνικών Ιστοριών που θα αφορούν στην Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη και
στην κατανόηση κοινωνικών καταστάσεων για μαθητές με αναπηρία
|
Π3.2.3: Έντυπο και Ψηφιοποιημένο υλικό με την μορφή
Κοινωνικών Ιστοριών που θα αφορούν στη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για
την ασφάλεια και υγεία των μαθητών με αναπηρία
|
Π3.2.4: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.4:Οδηγός εκπαίδευσης για μαθητές με Διαταραχή
Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
|
Π3.4.1: Έντυπος και ψηφιακός Οδηγός εκπαίδευσης για
μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
|
Εκπαίδευση μαθητών με Διαταραχή
Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
Π3.4.1-3
|
Π3.4.2: Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που αφορούν
Μελέτες περίπτωσης μαθητών του δημοτικού σχολείου
|
Π3.4.3: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.5:Έντυπο και ψηφιακό υλικό εκπαιδευτικών
παρεμβάσεων για μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης - Καλές
πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
|
Π3.5.1: Έντυπος και ψηφιακός Οδηγός εκπαίδευσης για
μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης
|
Εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα
προσοχής και συγκέντρωσης - Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
Π3.5.1-3
|
Π3.5.2: Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που αφορούν
Μελέτες περίπτωσης μαθητών του δημοτικού σχολείου
|
Π3.5.3: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.7: Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με κινητική
αναπηρία
|
Π3.7.1: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την εφαρμογή με
κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ’ έως ΣΤ’ Δημοτικού
|
Η εκπαίδευση μαθητών με κινητική
αναπηρία: ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική
ζωή και την αυτόνομη διαβίωση
Π.3.7.1-3
|
Π3.7.2: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την κοινωνική
ζωή και την εξερεύνηση του περιβάλλοντος μαθητών με κινητική αναπηρία
|
Π3.7.3: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.8: Εικαστικό Εκπαιδευτικό Υλικό για μαθητές με
αναπηρία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
|
Π3.8.1: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο με εικαστικές
δραστηριότητες, εικαστικών εκπαιδευτικών δράσεων, ασκήσεων & projects των
μαθητών με αναπηρία για την Γ’ έως ΣΤ’ Δημοτικού
|
Η αξιοποίηση των εικαστικών στην
εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία Γ΄έως ΣΤ΄Δημοτικού
Π3.8.1-2
|
Π3.8.2: Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των
εκπαιδευτικών για τη χρήση του παραδοτέου εκπαιδευτικού υλικού για τα παιδιά
με αναπηρίες
|
ΠΕ3.9: Ανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου ψηφιακού
εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά της Ε’ τάξης Δημοτικού, για μαθητές
γενικής και ειδικής εκπαίδευσης
|
Π3.9.1: Καθολικά σχεδιασμένο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
για τα μαθηματικά της Ε’ τάξης Δημοτικού, για μαθητές γενικής και ειδικής
εκπαίδευσης
|
Προσαρμοσμένα μαθηματικά Ε΄τάξης
δημοτικού για μαθητές με αναπηρία
Π3.9.1-2
|
Π3.9.2: Επιμορφωτικό υλικό για το Καθολικά
σχεδιασμένο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για τα μαθηματικά της Ε’ τάξης
Δημοτικού, για μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης
|
ΠΕ3.10: Ανάπτυξη
εργαλείων για την παιδαγωγική αξιολόγηση
|
Π3.10.1: Εργαλεία παιδαγωγικής αξιολόγησης των
μαθητών από τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να συντάσσουν το εξατομικευμένο
πρόγραμμα εκπαίδευσης
|
Η παιδαγωγική αξιολόγηση στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης
Π3.10.1
|
ΠΕ4.1: Ανάπτυξη υλικού για την εκπαίδευση στην
ανάγνωση και γραφή της braille
|
Π4.1.1: Εκπαιδευτικό υλικό (περιεχόμενο) για το
πρόγραμμα εκπαίδευσης στην ανάγνωση και γραφή της braille
|
Εκπαίδευση στη διδασκαλία για την
ανάγνωση και γραφή Braille
Π4.1.1
|
ΠΕ4.2:Αγωγή Κινητικότητας Προσανατολισμού και
Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης τυφλών μαθητών
|
Π4.2.1: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την Αγωγή
Κινητικότητας Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης τυφλών
μαθητών
|
Εκπαίδευση τυφλών μαθητών στην
κινητικότητα , στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης
Π4.2.1
|
ΠΕ4.3: Ανάπτυξη απτικής νοηματικής επικοινωνίας για
μαθητές με τύφλωση και πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση
|
Π4.3.1: Εκπαιδευτικό υλικό (περιεχόμενο) ανάπτυξης
απτικής νοηματικής επικοινωνίας
|
Εκπαίδευση
τυφλοκωφών μαθητών μέσω της απτικής νοηματικής επικοινωνίας
Π4.3.1
|
ΠΕ4.4: Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
(ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
|
Π4.4.1: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για τη διδασκαλία
της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
|
Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής
Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
Π4.4.1
|
ΠΕ4.5: Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
(ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού
|
Π4.5.1: Εκπαιδευτικό περιεχόμενο για τη διδασκαλία
της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού
|
Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής
Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού
Π4.5.1
|
|
|
|
|
|